7/10/12

who I am in your eyes


Na blogu 3rd Eye chcemy tez pokazywać Wasze prace :) Naszym pierwszym Gościem jest Justyna Kapica-Sikorska czyli Justi z LoftCafe:
Witajcie
 Gościnny występ na blogu 3rd Eye jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem. Scrapbookingiem zajmuje się właściwie dopiero od dwóch lat. Jakimś zupełnym przypadkiem odkryłam swoją pasję szukajac orginalnego sposobu ozdobienia zdjęc z wakacji. I od tamtej pory nie mogę sobie przypomnieć jak to było bez tych wszystkich papierków, farb, stempelków, sznurków i innych przydasi.
 Prywatnie jestem mamą trójki dzieciaków więc pogodzenie wychowania dzieci, pracy zawodowej z moją pasją jest sporym wyzwaniem. Ale kiedy maluchy śpią, późnymi wieczorami wymykam się do swójego drugiego świata, który jest cudowną formą relaksu i spełnienia. Tylko rano moje potuszowane palce zdradzają, że znów tam byłam :)

 Dziś prezentuję Wam tag, do wykonania którego, użyłam stempel z kolekcji 3rd Eye. Stemple te pokochałam natychmiast jak tylko je zobaczyłam bo idealnie wpisują się w moje poczucie estetyki.

On the 3rd Eye blog we want to show Your work too :) Our first Guest is Justyna Kapica-Sikorska - Justi from LoftCafe:
 Hello!
Guest post on 3rd Eye blog is a great honor for me. I scrappin' since only two years. A complete coincidence I discovered my passion for searching original way to decorate vacation photos. Since then I can't imagine what was without all those papers, paints, stamps and other stuff.
  Privately I'm a mom of three kids, so combine raising children and work with my passion is a real challenge... When babies are asleep, late at night I sneak out to my second world, which is a wonderful form of relaxation and fulfillment. Only in the morning my inky fingers betray that I was there again :)
  Today I show tag with 3rd Eye stamp. I fell in love  with these stamps immediately as soon as I saw them, they perfectly fit in with my sense of aesthetics.



Na tag naniosłam kilka kolorów tuszów w sprayu, tło postemplowałam właśnie jednym z najnowszych stempli 3rd Eye - wzór TES-001 „oczy”. Stempel jest rewelacyjny bo idealnie pasuje do robienia wzoru tła a odbjany wzór wychodzi bardzo dokładnie. Gotowe tło wyglądało właśnie tak:

I spray tag with few colors of inks and stamped that with one of 3rd Eye stamps: TES-001 "eyes". Stamp is amazing, fit perfectly for making background and has very good quality. That's finished background:
 

Na koniec obszyłam tag na maszynie, dodałam kawałek potuszowanego papieru oraz przykleiłam kwiatek, którego brzegi płatków są embossingowane pudrem w kolorze buro-szarym. Jeszcze tylko sznurek, żabka oraz metalowa zawieszka, maszyna do szycia, którą również nieco stuningowałam sprayem [...].
I tag gotowy :)
Jeszcze raz bardzo dziękuję, że mogłam gościć na blogu 3rd Eye. Pozdrawiam Was bardzo ciepło.


At the end I stitched tag on the machine, added a piece of paper and glued inked and embossed flower, twine, clip and a metal pendant- sewing machine, which is also slightly colored with spray
:) Tag is finished!
Once again, thank you very much, that I could be here. I greet you very warmly.
Justi



To my dziękujemy Justi!!!
Tożto zaszczyt oglądać stempel 3rd Eye na tak zacnej pracy ;)

*
Chcesz pojawić się na blogu 3rd Eye? 
Wyślij zdjecia swojej pracy na 3rdEye@wp.eu :) 
Odezwiemy się do wybranych osób :)
Thanks Justi!!!
Great to see our stamp on your fabulous tag ;)

*
Do You want to be on 3rd Eye blog?
Send photos of your work to 3rdEye@wp.eu :)
Maybe we'll choose You? :)

Used product: Użyty produkt:
Eyes - background

4 comments:

  1. Wspaniale zobaczyc znajoma twarz;) gratuluje debiutu i Tobie jako GP i nowej marce! Dziewczyny gora:) swietnie pokazalas ten stempel a kolorystyka tla jest wprost bajkowa...

    ReplyDelete
  2. Hej!:) Świetny tag i doskonale wykorzystane drychowe stemple!!! Pasujecie do siebie;)

    ReplyDelete
  3. Genialny tag! Stemple rewelacyjnie się prezentują:-)

    ReplyDelete