12/27/12

Breakfast time! * Śniadanie!

W tym roku zrobiłam swój własny grudniownik - z tej okazji powstało więcej zdjęć niż zwykle. To bardzo fajny sposób na dokumentowanie codziennych zdarzeń. Poniższe LO to oprawa dla zdjecia zrobionego przy śniadaniu. Tworzyłam go wzorując się na aktualnym wyzwaniu z mapką.

This year I've been making December Daily minialbum, and for that I've been take more photos than I normally do. It's actually quite nice way to remember everyday life. This layout is made with picture I took from our Breakfast table. I made this layout for this monthsSketch challenge.


Najpierw powstało tło. Za pomocą taśmy dekoracyjnej stworzyłam teksturę, następnie dodałam parę warstw za pomocą masek i gesso. Efekt mnie nie satysfakcjonował więc strona leżała przez jakiś tydzień... ale nie lubię niedokończonych projektów, więc dodałam jeszcze parę warstw z gesso i koronki, spryskałam stronę mgiełkami, stemplowałam i dodałam przeszycia.
First I created background. I made some texture with washitape. After that I made some layers with mask and gesso. I didn't like the result that much, so my layout was lying around for a week. I don't like unfinnish projects, so I tooked the layout and made some more layers with gesso and lace. I made some more layers with mists, stamps and sewing machine.


Użyłam stempli TES-015 arrows, TES-036 baroque border oraz TES-067 funky flowers.
I used 3rd eyes stamps TES-015 arrows, TES-036 baroque border and TES-067 funky flowers.


Przyłączcie się do wyzwania! To świetna zabawa!
Join the challenge! I think it was good fun to make!

No comments:

Post a Comment