3/11/13

The queen's city garden 2013

Pewnie zauważyliście, że ostatnio zagłębiam się w ziołowe tematy. LO o walce z mszycami, nieco bardziej optymistyczna journalowa wiosenna strona, którą zrobiłam na wyzwanie Na Strychu Clean'n'simple (jeszcze możecie się zgłaszać!)...
Tym razem skleiłam sobie notes do zbierania informacji o mojej parapetowej uprawie ;)
You probably noticed that recently I shared works in the herbal topics. LO with fight against aphids, slightly more optimistic spring journal page I made for the Clean'n'simple challenge on Na Strychu...
This time I made notebook to collect information about my windowsill garden ;)


W środku znalazły się strony na wishlistę, planowanie zakupu akcesoriów, miejsce na spisywanie dat - co i kiedy zasiałam itd., miejsce na zbieranie porad na temat hodowania ziół...
Same zobaczcie, wszystko znajduje się na filmiku:
Inside are: wishlist, list of accesories, place for writing all dates of sowing etc., place for collect tips and tricks about planting herbs... What else? Just watch my video:

(film jest dostępny w jakości HD, jednak nie wyświetla się ona od razu, po włączeniu filmu proszę kliknąć w trybik na dole)
Video is avaliable in HD quality, but it's not visilbe from the beginning. Please click into cog below, after start playing:


 *


Mam nadzieję, że spodobała się Wam taka prezentacja notesu ;)
Hope You enjoy my video!

*

Used stamps: Wykorzystane stemple:

leaf  TES-026S leaf small   TES-076 butterfly     Lightbulbs TES-041L Lightbulbs large  branch meadow  TES-020S rose small

*

7 comments:

  1. OOOOO, zaniemówiłam, cudo nad cudami! Daj mi kiedyś pomacać ;)

    ReplyDelete
  2. This is great!!! love all the colors. Wonderful branch background!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Genialny!!! Mnie też złapała ziółkowa mania i posadziłam kilka. Taki notesik to swietna rzcz. Nie dość, że szalenie praktyczny to jeszcze cudnie wykonany. Tutorial też super!

    ReplyDelete
  4. Lovely! A wonderful background and awesome details!

    die amelie x

    ReplyDelete
  5. A mnie zachwyciły wewnętrzne szare stronki - potuszowane i postemplowane w ten sposób wyglądają tak...organicznie;) Trochę jak spękana ziemia. Cudo! I potwierdzam, że okrągłe cinchowe dziurki rządzą;))

    ReplyDelete