5/12/13

Kartka na Dzień Matki | Mother's Day Card

Jedną z rzeczy, które najbardziej lubię w stemplach, jest możliwość stworzenia własnego, unikatowego tła. Aby ożywić jednolite tło w kartce, którą zrobiłam z okazji dnia matki, użyłam stempla TES-016 el bahia. Posłużyłam się pudrem do embossingu z linii Distress, którego część usunęłam przed podgrzaniem miękkim pędzelkiem, dzięki czemu uzyskałam poprzecierany efekt.

One of my favourite things about stamping is creating my own unique backgrounds. In this card I've used TES-016 el bahia stamp to make plain background more interesting. I've used Distress embossing powder and removed it partially before heating with a soft brush to create worn-out effect.


Za pomocą tego samego stempla ozdobiłam brzegi zdjęcia - na papierze fotograficznym najlepiej sprawdzi się tusz permanentny, na przykład StazOn.
The same stamp I've used on the photograph - best for stamping on photo paper is permanent ink like StazOn.

Użyte stemple/Used stamps:



Pozdrawiam!
All the best!

Dorotka

No comments:

Post a Comment