7/9/13

Ćmy - Moths

Witajcie! Dziś chcę Wam pokazać mój najnowszy projekt ze stemplami, które całkowicie podbiły moje serce. Mam na myśli oczywiście ćmy.
Hello! Today I want to show you my latest project with the stamps, which I fell in love at first sight. I mean moths, of course.


Na własnoręcznie wykonane za pomocą mgiełek tło nastemplowałam piękne stemple TES-131L duża ćma  oraz TES-131 ćma pokrywając je ciemnobrązowym pudrem do embosingu.
On the hand made by mists background I stamped beautiful stamps moth large TES-131L  
and moth TES-131 by covering them with dark-brown embossing powder.


Czarnego tuszu użyłam do nastemplowania żarówek oraz TES-135 tiul, który fantastycznie wypełnia tło.
I used black ink to stamp lightbulbs and tulle TES-135 which wonderfully fills in the background.


W tle znajdziecie również odbite szarym tuszem stemple: TES-078 skull border oraz kardiogram - TES-006b. Całość pracy uzupełnia piękny cytat.
In the background you can also find stamped with gray ink stamps: TES-078 skull border and  cardiogram TES-006b. The whole work complements beautiful quote.



Użyłam: I used:



Miłego dnia,
Have a nice day,

AgnieszkaD

2 comments:

  1. Agnieszko, cudowna jest ta tagowa książeczka. Mrrrrr uwielbiam te kolory i mistrzowskie stemplowania. Cudo!

    ReplyDelete
  2. gorgeous!! love your moth tagbook!!

    ReplyDelete