10/29/13

Red present tag | Czerwony tag prezentowy

For this tag I used a selection of leftover patterned paper pieces, some washi tape and red ink with the "Damask3" background stamp. I first applied red ink onto the tag, then stamped with black ink and after that added some wripped paper pieces on the lower part of the tag. For
Do stworzenia tego taga użyłam wybranych skrawków papierów, trochę taśmy washi, czerwony tusz i stempel damask 3 backgound. Na początku nałożyłam tusz, następnie postemplowałam wzór tuszem w czarnym kolorze i na koniec dodałam porwane paski papieru na dolnej części.

Decoration I used the "Flower" chipboard pieces, a "Words" stamp sentiment and a "pink nightsky flair badge".
Do ozdobienia użyłam kwiatowych tekturek, stempla z zestawu słów "words" i samoprzylepnego badzika w gwiazdki.

Happy stamping, Wesołego stemplowania,
xoxo, Sanna

Użyte produkty: Used products:
TEBA-185 TEC-017 TES-157 words Friend Happy Travel Remember Journey - smash / project life  TES-152 damask 3 background

1 comment:

  1. I love it. Each time I see something else I want from the store. Gorgeous red indeed!

    ReplyDelete