10/2/13

Twist with NEW DT ;)

Hello everyone! Truth is that we had goodbye posts last week but... three of Girls said goodbye only to last
term, not to the Team... They're here for next 6 months! :)

Cześć wszystkim! Prawdą jest, że w zeszłym tygodniu publikowałyśmy posty pożegnalne ale... trzy osoby żegnały się tylko z kadencją, nie z zespołem... bo zostają tu na następne pół roku! :)

So... on the NEW TEAM we have new persons (come back tomorrow to meet them) and:

Więc... w NOWYM ZESPOLE zobaczycie nowe osoby (poznacie je jutro) oraz:

Yasmin, Sanna and Agnieszka D!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEAH7n6_2TjYS0nildjKfL3u7UxBoPNPaRYbviJXty5SJGmbXfgeiCWPZyyUTQCEbSWE7j900mCPTEI9EANU_qXfJBG0tHw-RlKeqGraaWcFEotBVWfMu3l39LAn_g4rwu32zP6oFB0W4/s1600/_bannerDTYasmin.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj0qu56Qb09R62q_c0F7jGHwo26RgR5LR2Qxn86uOidoSvfPqjWWxwqhLw3T_kZ4sYxtwhH8S-sF0lGw9L2b-eb9p30ZG789OQIqFg8i-cD7PMOxKaYaQjvuEJOlLQmftAz80C7QhRSUiM/s1600/_bannerAgnieszkaD.png  https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg035KMfa1cKg2vQlKB62heA_2yncCqNqA4ClsTzljVb3xlTuEWuDjxr7skRPRRi5aiF5Dez-Yi0j9dYP3Y_HsVnOUbJHTZT5C2GbXGeWwBWXTzcQBSmbhx54T5bdJ7OVy_mPOe1f2X2L4/s1600/_bannerSanna.png


And traditionally - here's something about them :)
Tradycyjnie już, na (nowy) początek - coś o dziewczynach:


>>> Cześć! Nazywam się Agnieszka Damska, w sieci pod nickiem AgnieszkaD, mieszkam w Warszawie z mężem i dwójką dzieci (10 i 9 lat). Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się w 2010 roku. Na początku robiłam głównie mini albumy, teraz chętnie tworzę również inne projekty. Lubię wyzwania, a ponieważ stemple 3rd Eye pokochałam się od pierwszego wejrzenia to cieszę się niezmiernie, że po raz kolejny mogę dołączyć do tego wspaniałego DT i inspirować Was swoimi pracami.
 
Hi! My name is Agnieszka Damska – known as AgnieszkaD - I live in Warsaw with my husband and two children (10 and 9 years old). My adventure with scrapbooking began in 2010 year. At the beginning I did mostly mini-albums, and now I also create other projects.
I like challenges and I love stamps of 3rd Eye so I' m very glad that I that once again I can join this wonderful and inspire you with my works.

>>>  Hi! My name is Sanna Lippert and I live close to Vienna in Austria. I´m originally from Finland. I have been a paper lover since I was a very little girl. I used to draw and do crafting for hours and hours. All my drawers were full of "creations". After my son´s were born I discovered scrapbooking and I have been addicted ever since.
I mainly create layouts in different sizes as well as cards and minibooks. When I´m not scrapbooking, I´m either working at my day job or weaving rugs, socks or doing something else creative. I cannot image life without being creative. I am mainly into creating laoyuts with white space on them. Black pen, small embellishments, stamps and mists are also my constant companion. No particular style I like most, I usually create based on how I´m feeling. I love this hobby and love trying out new products and techniques. There´s so much to discover and to learn with inspiration everywhere! I´m very honored to be here for a second term!
Cześć! Nazywam się Sanna Lippert i jestem Finką mieszkającą w okolicach Wiednia, w Austrii. Jestem miłośniczką papieru od małego - rysowałam i tworzyłam długimi godzinami, przez co moje szuflady były pełne różnych prac. Po narodzinach mojego syna poznałam scrapbooking i uzależniłam się od niego.
Głównie tworzę scrapy - layouty - w róznych rozmiarach, następnie kartki i albumy.
Kiedy nie scrapuję, tkam dywany, robię skarpetki i inne rzeczy. Nie mogę wyobrazić sobie życia bez działań twórczych. W moich scrapach zazwyczaj znajdują się białe powierzchnie, czarny długopis, małe ozdoby, stemple i mgiełki. Nie mam ulubionego stylu, tworzę według aktualnego nastroju. Uwielbiam testować nowe produkty i techniki, dookoła jest dużo inspiracji! 
Jestem zaszczycona faktem, że zostaję tu na kolejne pół roku!


>>> Hi, my name is Yasmin. I'm a Norwegian girl, born in 1980. Mom to two awesome boys, Felix and Collin. I'm happily married to Kristian and together we live in a small mountain village in Kyrksæterøra, Norway with our Rottweiler, Penny.
All of the above
is victim of my scrapbook obsession. I currently work for a scrapbook store in Norway, doing postings online.
I see myself as a fun girl with a good sense of humour and creativity. I started scrapbooking in August 2005. I came across this hobby totally by accident when I was at a friend’s house.
I've always loved to cut and paste pictures in albums and doing some type of scrapbooking on a low level. But it was in 2005 when i really got into it.
I love scrapping pages with paints, mist and getting my hands messy. I don't think I have a definite style, I do everything from vintage, romantic to inky and painted projects. I do love Lots and lots of layers.

Cześć! Nazywam sie Yasmin. Jestem Norweżką urodzoną w 1980r., mamą dla dwóch świetnych chłopców - Felixa i Collina - i szczęśliwą żoną Kristiana. Żyjemy razem z naszym rottweilerem Pennym w małej górskiej miejscowości w norweskim Kyrksæterøra.
Wszyscy powyżej wymienieni są ofiarami mojej pasji do scrapbookingu! Aktualnie pracuję w scrapowym sklepie, gdzie zajmuję się wysyłkami.
Wydaje mi się, że jestem zabawną, kreatywna dziewczyną. Scrapbooking poznałam totalnie przypadkowo w sierpniu 2005 roku, w domu mojej przyjaciółki. Co prawda zawsze lubiłam zajmować się albumami ale w dużo mniejszym stopniu.
Najbardziej podobają mi się scrapy z użyciem farb, mgiełek czyli te, przy których można zabrudzić sobie dłonie ;) Chyba nie mam własnego konkretnego stylu... próbuję wszystkiego po trochu, od vintage i prac romantycznych do mixedmedia. Czego jestem pewna, to zamiłowanie do warstw!


See You tomorrow for reveal of the rest of New Team! 
Do zobaczenia jutro na ujawnieniu reszty Nowego Zespołu!

5 comments: